Nog 5 dagen! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Renske en Dagmar - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Renske en Dagmar - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen!

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Renske en Dagmar

22 Februari 2017 | Nederland, Borne

Hoi allemaal,

Nog maar 5 dagen en dan is het zover! Dan stappen Renske en ik, twee studenten verpleegkunde van het Saxion, op het vliegtuig op weg naar Arusha. Voor ons allebei de eerste keer zo ver weg. Zeker spannend, de kriebels beginnen nu wel te komen hoor! Maar natuurlijk ook super veel zin in.
Alle voorbereidingen zijn zo goed als gedaan. Alles is geregeld en de koffers zijn (in mijn geval) bijna in gepakt. Eigenlijk ready to go, alleen nog afscheid nemen van familie en vrienden.

In Arusha gaan wij stage lopen in twee ziekenhuizen. Wij zullen mee gaan draaien in de ziekenhuizen als verpleegkundigen. Het pension waar wij verblijven bevindt zich ook in Arusha. Dus alles is mooi in één stad.

We zullen proberen elke week een verslag te schrijven. Maar het zou kunnen dat het er misschien een keer bij in schiet..

We hebben er zin in! Veel leesplezier.

• 22 Februari 2017 - 19:51

Ingrid:

Voor ons ook nog maar 5 dagen, dan moeten wij afscheid van Renske nemen. Spannend hoor zo,n avontuur! Leuk dat wij middels jullie reisverslag op de hoogte worden gehouden van al jullie toekomstige belevenissen. Ik wens jullie een ontzettend gave tijd, heel veel leerplezier en een ervaring om nooit te vergeten.

• 22 Februari 2017 - 20:37

Maria Schurink:

Hallo Renske,
    Ik wens jullie tweeën een heel fijne tijd daar in Tanzania. Geniet van alle nieuwe ervaringen!
    En super, dat jullie ons op deze manier op de hoogte houden.

• 22 Februari 2017 - 22:13

Miriam:

Dames (Renske) heel veel plezier in het verre zuiden, maak er een onvergetelijke tijd van, geniet van de cultuur, natuur en jullie bijdrage aan de gezondheidszorg. Ik kom je vrijdag alvast uitzwaaien en kijk uit naar jullie ervaringen.

• 22 Februari 2017 - 23:42

Remon:

Dames... geniet ervan en heel veel plezier!!!

• 23 Februari 2017 - 08:10

Elske:

Ben echt heel benieuwd hoe jullie het gaan vinden in Afrika! Vergeet niet muggelspul in je koffer te stoppen.

• 23 Februari 2017 - 10:21

Rozanne:

Hoi dames, wat leuk om te lezen! Zouden jullie het misschien leuk vinden om via Instagram van Saxion te laten zien wat jullie daar zoal meemaken? Groetjes, Rozanne (Communitymanager bij Saxion --> r.f.harleman@saxion.nl).

• 23 Februari 2017 - 19:22

Bea Ter Horst:

Een heerlijke, interessante en vooral een leerzame tijd toegewenst.
    Afrika, Kenia, was voor ons top, als het daar iets op lijkt raak je er verknocht aan.
    De natuur, ruimte, de mensen, het is jullie zo gegund.
    Goede reis en tot lezens !

• 26 Februari 2017 - 09:19

Oma Golbach:

Lieve Renske,
    Heel veel plezier en een fijne stage!!
    Lekker genieten ook !
    Gr en kusjes van Oma